vineri, 19 martie 2021

Careu: De-ale noastre... MIXTE

 

        Ok, ca să ne înțelegem: nu sunt rebusist, nu sunt enigmist, nu sunt epigramist, etc. în schimb, mă pot mândri ca fiind fiul unui astfel de om. Un om care a iubit tot ce a făcut și a făcut-o din pasiune. Zilele acestea mi-am adus aminte (spre rușinea mea) de acest blog înființat de tatăl meu prin 2012 și aș vrea, dacă se poate (atât cât voi reuși, și-mi vor da cunoștințele mele în domeniu voie), să duc mai departe ce a iubit. 

       Încep prin a posta un careu (încropit în câteva ore, în mijloc de noapte). Nimic extraordinar aici (tehnic vorbind), probabil și greșit (unele definiții, cuvinte, etc.). Dacă ar fi fost tata lângă mine mi-ar fi spus vreo două :) . 

      Ce am încercat să fac cu el? Un mic -IN MEMORIAM-. Mâine (20 martie 2021) se împlinesc trei ani de când tatăl meu a plecat, poate prea devreme, dintre noi. După cum se vede anumite zone din careu sunt evidențiate cu gri. În acele zone veți regăsi numele lui, cât și "noi", cei care am fost mare parte a vieții lui, cei care l-am iubit și-i ducem moștenirea mai departe, și-i ținem amintirea... proaspătă. 


    Cu bine!


    P.S. Click pe imagine pentru a mări care-ul !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu